3 Haziran 2020 Çarşamba

ERYAMAN ŞEHİT RIFAT ÇELİK İLKOKULU/SULTAN DİLEK BİÇER ÖĞRENCİLERİMDEN GELEN PROJE DEĞERLENDİRME YAZILARI

ÖĞRENCİLERİMDEN İLETİLEN PROJE DEĞERLENDİRMELERİ
Doğa Kaynaklı Afetler Kaderimiz Olmasın projesi kapsamında okulumuzda ve sınıfımızda çeşitli etkinlikler yaptık. Posterler hazırladık. Panomuzu süsledik. Hatırladığım kadarıyla heyelan ve sel ile ilgili slogan yarışması yapmıştık. AFAD’dan gelen kişiler bize deprem ve diğer doğal afetler ile ilgili bilgiler verdiler. Daha önce de jandarma ve köpekleri geldi ve gösteri yapmışlardı.
       Benim bu projeden öğrendiklerim şunlar: Afetlerden önce tedbirlerimizi almamız gerektiği, deprem çantası hazırlamayı ve bunun ne kadar önemli olduğunu anladım. Ayrıca afetler sırasında özellikle deprem sırasında nasıl davranmam gerektiğini neler yapmam gerektiğini öğrendim.
                                                                                                                                               ABDULLAH H. 4/G 
Bu proje hakkında söylemek istediklerim; doğal afet olan deprem öncesinde yapılması gerekenler; deprem çantası hazırlamak,  binaları sağlam yapmak, doğal afet olan deprem anında yapılması gerekenler, sakinlik, asansör kullanmamak ve son olarak deprem sonrasında yapılması gerekenler, binayı hızlıca terk etmek, acil olmadıkça telefon kullanmamak en çok da jandarma arama kurtarma ekibinin okula gelişinde  getirmiş oldukları K9 köpekleri unutamadım.
                                                                                             HALİL ZEKİ 4/G
Öğretmenim;
DAKO bana aslında afetlerden korkmamamız gerektiğini, yeterince tedbir alırsak en az
hasar ile atlatabileceğimizi öğretti. Okulda aldığımız yangın ve deprem konulu
tatbikatlar aklımda en çok kalan konular oldu. Teşekkür ederim.
                                                                                               KIVANÇ G.  4/G

Bu proje kapsamında okulumuzda AFAD yetkililerinin eğitimi, İlkyardım eğitimi, Tema Vakfı sorumlusunca verilen eğitim ve K9 köpekleri gösterisi gibi birçok etkinlik düzenlendi. Ben bu projeden bir doğal afet ile karşılaştığımda nasıl davranacağımı, nasıl deprem çantası hazırlayacağımı, doğal afetlere karşı nasıl tedbir alacağımı ve afetlerden korkmamam gerektiğini öğrendim.
                                                                                                ASYA Ö.   4/G
Öğretmenim sizinle çok güzel şeyler yaptık, proje çalışmalarını çok sevdim, ortaokulda da devam edeceğim. Deprem, sel, erozyon, şimşek, hortum kuraklık gibi afetleri önlemleri öğrendik. Slogan yarışması, rap şarkısı yarışması, K9 köpekleri, düzenlediğimiz panolar, deprem merkezi gezisi, ilkyardım bilgileri, tema iklim değişikliği drama etkinliği en keyif aldığım çalışmalardı. Annem de teşekkür ediyor, deprem çantası hazır evimizde artık. Teşekkür ederiz.
                                                                                                ALİ K.   4/G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder